Walentynki w restauracji w okresie pandemii – o czym warto wiedzieć?
14 luty to data, którą każdy restaurator od lat bardzo szanował i na którą czekał. Pandemia i kolejne zakazy sprawiły, że i ten dzień dla restauracji będzie w tym roku zupełnie inny. Czy warto w związku z tym machnąć ręką i nie próbować podnosić sprzedaży? Absolutnie nie. To, że goście nie mogą przyjść do Was (nie tylko ze względu na zakaz, ale też np. niechęć, czy własne obawy), to nie znaczy, że świętowaniem Walentynek nie chodzi im po głowie.
Tu tworzy się własnie przestrzeń dla restauracji, dzięki którym ten dzień wciąż może być wydatkowy.
Warto zatem przygotować dla gości pakiety walentynkowe w formie ciekawych zestawów i to również takich, które zawierają napoje sparowane z menu. Chociaż to święto dla par, trzeba uwzględnić opcję dla singli – oni też często ten (lub oficjalnie dzień po nim) chcą świętować w fajny i miły sposób.
O czym warto pamiętać tworząc ofertę walentynkową z dostawą lub odbiorem osobistym?
O wyjątkowości dań i ich kompozycji – by w menu pojawiło się coś nie tylko spoza standardowej propozycji restauracji, ale również by tematyka miłości była w nim zachowana i widoczna.
O opcji spotkania się więcej niż jednej pary i korzystnej cenie dostawy w jedno miejsce.
O sensownej cenie pakietu, by akcja Walentynki była dodatkowym sposobem na przyzwyczajanie klientów do korzystania z usług lokalu również w innym terminie.
Na gadżetach ekstra do pakietu – balonach, serwetkach, mini serduszkach do rozsypania na stole, etc.
O dobrych napojach – autorskich bezalkoholowych i winach godzących jakość z ceną.
O podziękowaniu za wsparcie w trudnym czasie dla gastronomii.
O nadziei na lepsze czasy i wiosnę z opcją goszczenia klientów w lokalu, przekazaną w formie miłych podziękowań.
Miłego świętowania Walentynek i Dnia Singli, bo o nim też musicie pamiętać.